healthsolutions

Προπόνηση υψηλής έντασης και σταθερού ρυθμού, ποια αποδίδει καλύτερα;

Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2016

Η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση και η προπόνηση σταθερού ρυθμού έχουν παρόμοιες επιδράσεις στην αερόβια και αναερόβια ικανότητα, δείχνει μία νέα έρευνα.

"Οι υψηλής έντασης διαλειμματικές ομάδες δεν ήταν απαραιτήτως καλύτερες," είπε η Courtney Farland, MS, από το Πανεπιστήμιο του Wisconsin-La Crosse, στο Αμερικανικό Κολέγιο Αθλητιατρικής στην 62η Ετήσια Συνάντηση.Η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση έχει αποκτήσει δημοτικότητα πρόσφατα λόγω της υπόσχεσης στους συμμετέχοντες για επίτευξη καλύτερης φυσικής κατάστασης σε λιγότερο χρόνο. Αλλά, λίγες μελέτες την έχουν συγκρίνει άμεσα με άλλα προγράμματα άσκησης όπως και ελάχιστες είναι οι μελέτες που εξετάζουν πόσο ευχάριστη είναι.

Η συνέχεια στο health4you



Copyright medicalblog © 2019 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions