healthsolutions

Παίξε τένις και κάψε 430 θερµίδες σε μόλις 30 λεπτά!

Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2015

Tο τένις είναι η ιδανική επιλογή για να κάψεις πολλές θερμίδες γρήγορα.

Μιας και η θερμοκρασία ήρθε -επιτέλους- στα ελληνικά δεδομένα, είναι καιρός να βγεις από το γυμναστήριο και να ξεκινήσεις υπαίθρια σπορ. Αν αναρωτιέσαι ποιο να επιλέξεις, εμείς σου προτείνουμε τένις!

Είτε διαλέξεις να παίξεις σε γήπεδο µε γρασίδι ή χώµα είτε σε σκληρό, τα οφέλη του να παίζεις τένις µόλις 3 ώρες την εβδοµάδα είναι πολλά για την υγεία και τη φυσική σου κατάσταση, χάρη στις εκρηκτικές κινήσεις και τις εκτάσεις, σύµφωνα µε τον ερευνητή επιδηµιολόγο Ralph Paffenbarger από τη Σχολή Δηµόσιας Υγείας του Πανεπιστηµίου του Χάρβαρντ, ο οποίος µελέτησε πάνω από δέκα χιλιάδες ανθρώπους για µια περίοδο 20 ετών σε µια µεγάλη µελέτη πάνω σε αποφοίτους (College Alumni Health Study).

Τι σου προσφερει!

Σε βοηθά να βελτιώσεις:
• Την αεροβική και αναερόβια φυσική σου κατάσταση, καίγοντας λίπος και βελτιώνοντας την καρδιαγγειακή
σου υγεία.
• Την ταχύτητα, κυνηγώντας την µπάλα σε κάθε σηµείο του γηπέδου.
• Το συντονισµό, καθώς πρέπει να πάρεις την κατάλληλη θέση για να χτυπήσεις σωστά το µπαλάκι.
• Την ευλυγισία, χάρη στις γρήγορες και απότοµες εκτάσεις  που κάνει το σώµα για να επιστρέψεις το µπαλάκι προς τον αντίπαλό σου.

Expert tip

Όταν θα είσαι στο γήπεδο, όσο περισσότερο µπορείς να δουλεύεις τα πόδια τόσο περισσότερο θα βελτιώσεις το αγωνιστικό σου πλεονέκτηµα. Δε θέλεις να είσαι ποτέ σταθερή στο έδαφος. Αν δεις τους επαγγελµατίες του τένις, οι φτέρνες τους είναι πάντα ελαφρώς ανασηκωµένες, µε το βάρος τους στο µπροστινό µέρος του πέλµατος.

Για να το πετύχεις κι εσύ, κάνε σχοινάκι και σταύρωνε τα πόδια σου ανάµεσα σε κάθε άλµα. Φρόντισε να ξεκινήσεις µαθήµατα µε κάποιον προπονητή για να µάθεις την τεχνική, αλλιώς το πιο πιθανό είναι ότι θα κυνηγάς το µπαλάκι για 45 λεπτά – και αυτό δεν είναι τένις (βασικά δεν είναι καν σπορ).

Καις θερµίδες; Παίζοντας τένις καις περισσότερες θερµίδες απ’ ό,τι κάνοντας αεροβική (430 θερµίδες σε 30 λεπτά).

Πού θα το κάνεις: Μπορείς να επικοινωνήσεις µε την Ελληνική Φίλαθλη Οµοσπονδία Αντισφαίρισης (www.efoa.gr) για να µάθεις τις ενώσεις στην περιοχή σου ή και µε το δήµο σου.

Να το κάνεις, αν: Θέλεις να προσθέσεις ποικιλία και ενθουσιασμό στην άσκηση σου, εκτός από βελτίωση της φυσικής σου κατάστασης.

Πηγή:www.shape.gr



Copyright medicalblog © 2019 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions