healthsolutions

5 τρόφιμα που σας προστατεύουν όπως η ασπιρίνη

Τρίτη, 01 Δεκεμβρίου 2015

Η ασπιρίνη θεωρείται παγκοσμίως ένα από τα πιο γνωστά και αποτελεσματικά αναλγητικά αλλά και αντιθρομβωτικά παυσίπονα.

Η καθημερινή της λήψη βοηθά εκατομμύρια ανθρώπους να αποφύγουν τις καρδιαγγειακές επιπλοκές καθώς έχει αναγνωρισμένη αντιπηκτική δράση.

Τα τρόφιμα που σας παρουσιάζουμε λειτουργούν ακριβώς όπως και η ασπιρίνη προστατεύοντας σας από τις φλεγμονές και το έμφραγμα χωρίς ωστόσο να δημιουργούν παρενέργειες.

Μήλα

Τα μήλα είναι μία από τις καλύτερες πηγές φυσικών σαλικυλικών. Τα σαλικυλικά είναι το θεμέλιο της ασπιρίνης. Τα μήλα είναι επίσης πλούσια πηγή φυτικών ινών, που είναι χρήσιμες για τη μείωση της φλεγμονής και ταυτόχρονα βοηθούν τους ανθρώπους που έχουν υψηλό κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου. .

Γκρέιπ φρουτ

Το γκρέιπ φρουτ είναι από τα καλύτερα φρούτα που μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους να ενισχύσουν τον μεταβολισμό τους και να χάσουν βάρος. Είναι, επίσης, μια μεγάλη πηγή σαλικυλικού οξέος, που είναι δραστικό συστατικό της ασπιρίνης. Οι άνθρωποι που έχουν φραγμένες αρτηρίες από τις αθηρωματικές  πλάκες που έχουν δημιουργηθεί από την χοληστερίνη και το στρες μπορούν να ωφεληθούν από το γκρέιπ φρουτ.

Σπανάκι

Το σπανάκι είναι, επίσης, μία σούπερ τροφή, που είναι γεμάτη από φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά. Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά που μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών. Οι φυτικές ίνες είναι γνωστό πως κάνουν καλό στην καρδιά, καθώς επίσης πως μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων της χοληστερόλης. Το σπανάκι, είναι επίσης μία από τις τροφές που είναι πλούσιες σε σαλικυλικό οξύ, που μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή της πήξης του αίματος, που θα μπορούσε να αποβεί θανατηφόρα σε περίπτωση που κάποιος βρίσκεται σε υψηλό κίνδυνο για εγκεφαλικό επεισόδιο.

Βότανα

Βότανα όπως η πάπρικα, ο άνηθος, η ρίγανη, το θυμάρι και η κουρκούμη είναι το είδος των μπαχαρικών που θα βρείτε συνήθως στο ντουλάπι της κουζίνας σας. Χρησιμεύουν ως ενισχυτές τροφίμων για να βοηθήσουν να βγει η γεύση. Περισσότερο από τη γεύση, όμως, τα βότανα αυτά είναι πλούσια σε σαλικυλικό οξύ που είναι χρήσιμο για ανθρώπους που βρίσκονται σε υψηλό καρδιαγγειακό κίνδυνο.

Ανανάς

Ο ανανάς είναι ένα από τα τροπικά φρούτα που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και φυτοχημικά. Η έρευνα δείχνει ότι ο ανανάς είναι επίσης σημαντικός για τη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης στο σώμα. Πλέον, έχει αποδειχθεί ότι αυτό το γλυκόξινο φρούτο είναι επίσης πολύ καλό για την πρόληψη των θρόμβων του αίματος, λόγω της ύπαρξης του σαλικυλικού οξέος.



Copyright medicalblog © 2020 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions