Τα παιδιά που δεν είναι δημοφιλή ή είναι ντροπαλά με τους συνομηλίκους ελκύονται συχνά από την δημιουργία νέας ταυτότητας σε online επικοινωνίες.Από τα 14 – 15 και μετά, ο έφηβος αρχίζει να βγαίνει και μόνος του, κατά συνέπεια να ελέγχεται δυσκολότερα από τους γονείς.. Μπορεί να επισκέπτεται τα ίντερνετ καφέ με τους φίλους του, και φυσικά ο γονιός δεν είναι σε θέση να γνωρίζει με τι παιχνίδια παίζει. Ίσως εμπλακεί σε καζίνο ή άλλα τυχερά παιχνίδια και να καταχραστεί τις πιστωτικές κάρτες των γονιών του ή να δανείζεται από συμμαθητές του για να παίξει.
Επίσης μπορεί να αρχίσει να εμπλέκεται και με το σεξ στο διαδίκτυο. Ένα άλλο ζήτημα είναι τα παιχνίδια ενσάρκωσης ρόλων ή MMORPG (massively multiplayer online role playing games) και παίζονται συγχρόνως σε διάφορες χώρες από πολλούς νέους και νέες που ενσαρκώνουν ρόλους. Όποιος μετέχει στα MMORPG ενσαρκώνει ρόλο της επιλογής του, πολλές φορές ταυτίζεται με αυτόν, νιώθει ισχυρός και ελκυστικός, και παράλληλα συναλλάσσεται διαρκώς με αναρίθμητα άλλα άτομα που παίζουν συγχρόνως το ίδιο παιχνίδι από κάθε γωνιά της γης μέρα ή νύχτα, αντιμετωπίζοντας διαρκώς νέες προκλήσεις και το ενδιαφέρον του ανανεώνεται ακατάπαυστα.
Η συνέχεια στο health4you