healthsolutions

Πώς καταρρίπτονται οι 8 πιο συνηθισμένοι μύθοι για τις δίαιτες

Τρίτη, 03 Ιουλίου 2018

Το κλειδί για μια υγιή ζωή είναι να ακολουθούμε μια διατροφή, που είναι θρεπτική και ισορροπημένη.

Όμως, υπάρχουν κάποιοι μύθοι γύρω από τις σωστές και υγιεινές δίαιτες και διατροφές που συνεχίζουμε να πιστεύουμε.

«Πώς χάνουμε βάρος; Κάνουν κακό οι υδατάνθρακες και τα λίπη;», είναι μόνο μερικές από τις απορίες που έχουμε.

Ευτυχώς όμως, οι μύθοι είναι για να καταρρίπτονται.

Ας δούμε τους 8 πιο συνηθισμένους μύθους γύρω από τη δίαιτα που (λανθασμένα) πιστεύουμε.

Μύθος 1: Τρώτε αργά το βράδυ; Παχαίνετε.

Αυτό λένε ότι συμβαίνει, καθώς ο μεταβολισμός σας επιβραδύνεται όταν κοιμάστε. Ωστόσο, ο οργανισμός σας χρησιμοποιεί ενέργεια και όταν κοιμάστε. Αν όμως η πρόσληψη θερμίδων την ημέρα είναι μεγαλύτερη από αυτή που καίτε, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραπάνω βάρος.

Μύθος 2: Η δίαιτα vegan σας βοηθά να χάσετε βάρος

Η δίαιτα που είναι κοντά στη χορτοφαγία αποφεύγει το κρέας και όλα τα ζωικά προϊόντα. Ωστόσο, αν και μια φυτική δίαιτα μπορεί να έχει πολλά οφέλη στην υγεία, το να αποκλείετε εντελώς κάποιες τροφές μπορεί να οδηγήσει σε έλλειψη θρεπτικών ουσιών.

Οι vegan συχνά έχουν έλλειψη ασβεστίου, βιταμίνης D, σιδήρου, βιταμίνης Β12, ψευδαργύρου και λιπαρών οξέων Ω3. Κάποια γεύματά τους έχουν πρόσθετα γλυκαντικά ή επεξεργασμένα έλαια καθώς αντικαθιστούν αυγά και βούτυρο με αυτά.

Μύθος 3: Όλα τα λίπη κάνουν κακό

Τα τρία είδη λίπους είναι τα κορεσμένα, τα πολυακόρεστα και τα μονοακόρεστα. Οι τροφές που περιέχουν καλά ή υγιή λίπη περιλαμβάνουν ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς, σπόρους, αβοκάντο, αυγά, ψάρια πλούσια σε Ω3, όπως ο σολομός, οι σαρδέλες και ο τόνος.

Μύθος 4: Όλοι οι υδατάνθρακες κάνουν κακό

Το να κόψετε εντελώς τους υδατάνθρακες, μπορεί να οδηγήσει σε ανισορροπία. Οι υδατάνθρακες αποτελούν απαραίτητη πηγή ενέργειας και οι σωστοί υδατάνθρακες δίνουν την αίσθηση του κορεσμού και μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους.

Οι σύνθετοι υδατάνθρακες είναι η κινόα, το καστανό ρύζι, τα ζυμαρικά ολικής άλεσης, τα όσπρια, τα γαλακτοκομικά και τα αμυλούχα λαχανικά όπως οι γλυκοπατάτες. Επεξεργάζονται από τον οργανισμό σε πιο αργό ρυθμό και δεν έχουν γρήγορη απελευθέρωση ενέργειας.

Μύθος 5: Η γλουτένη κάνει κακό

Η γλουτένη είναι μια πρωτεΐνη που υπάρχει στο σιτάρι, στη σίκαλη, στη βύνη, στο κριθάρι και στη βρώμη. Αν κάποιος έχει δυσανεξία στη γλουτένη, πρέπει να την κόψει. Ωστόσο, έρευνα βρήκε ότι μια δίαιτα πλούσια σε γλουτένη μπορεί να είναι μια πιο υγιεινή επιλογή και μειώνει τον κίνδυνο για ασθένειες της καρδιάς.

Ακόμη, πολλές τροφές χωρίς γλουτένη περιέχουν περισσότερη ζάχαρη, αλάτι και λίπη από αυτές με γλουτένη.

Μύθος 6: Πρέπει να τρώτε φυλλώδη λαχανικά και να κόψετε ζάχαρη και αλκοόλ

Για να δείτε αποτελέσματα στο σώμα σας, δεν χρειάζεται να κάνετε μια ασκητική ζωή. Η ισορροπημένη διατροφή περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά, πρωτεΐνη, υγιή λίπη και καλούς υδατάνθρακες. Το να κόψετε εντελώς ζάχαρη και αλκοόλ δεν θα βοηθήσει, μπορείτε όμως να τα περιορίσετε. Πρέπει να κρατάτε τον μεταβολισμό σας σε εγρήγορση.

Προτιμήστε μη επεξεργασμένες τροφές και πίνετε αλκοόλ με μέτρο.

Μύθος 7: Πρέπει να μετράτε τις θερμίδες που παίρνετε

Μπορεί έτσι να ξέρετε τι και πόσο λαμβάνετε αλλά δεν θα σας βοηθήσει. Μετρώντας θερμίδες, ξεχνάτε τη διατροφική αξία των τροφών και κάνετε τη ζωή σας πιο δύσκολη. Πρέπει να καταλαβαίνετε τις ανάγκες του σώματός σας.

Μύθος 8: Πρέπει να κόψετε ορισμένες τροφές εντελώς

Η ισορροπία και το μέτρο είναι τα πιο σημαντικά. Μπορείτε να κάνετε μια παρασπονδία που και που και να φάτε γλυκό ή fast food. Αρκεί να το οργανώσετε σωστά και να μην ξεφύγετε.



Copyright medicalblog © 2019 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions