Anastasopoulos
healthsolutions

Μόνιμα κρύα πόδια: Το ζήτημα υγείας και ο ρόλος της διατροφής

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

Κρύα και παγωμένα πόδια ακόμα και κάτω από τα σκεπάσματα; Mήπως δεν μπορείτε με τίποτα να ζεστάνετε τα άκρα σας και συνεχώς παραπονιέστε;

Πρέπει να γνωρίζετε πως τα κρύα άκρα γενικά είναι ένδειξη πως το αίμα δεν επιστρέφει, όπως θα έπρεπε, στην καρδιά, με αποτέλεσμα τη δημιουργία φλεβικής ανεπάρκειας των κάτω άκρων και συνήθως την ανάπτυξη κιρσών και ευρυαγγειών.

Η διατροφή μπορεί να σας βοηθήσει αν κάνετε κατάλληλες επιλογές όπως ξηροί καρποί, ειδικά αμύγδαλα, καρύδια και σπόρους κουκουναριού, που είναι πλούσιοι σε μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, στοιχεία άκρως απαραίτητα για την καλή κυκλοφορία και τη ρευστότητα του αίματος.

Στην ίδια κατηγορία εντάσσονται και το ελαιόλαδο και το αβοκάντο-εξαιρετικές φυσικές πηγές μονοακόρεστων λιπαρών και φυτικών ινών, που συμβάλλουν στην αύξηση της καλής χοληστερίνης και επομένως καθαρίζουν τα αγγεία.

Από τη διατροφή σας δεν πρέπει επίσης να λείπουν οι συνήθεις ύποπτοι δηλ.φρέσκα φρούτα και λαχανικά πλούσια αντιοξειδωτικά, βιταμίνη C και κάλιο που ρυθμίζουν την πίεση, εξισορροπούν τα υγρά του σώματος και επομένως βοηθούν στην καλή κυκλοφορία.Και το σκόρδο είναι ευεργετικό καθώς ελαττώνει τη συσσώρευση αιμοπεταλίων.

Ενισχύστε τη διατροφή σας με κόκκινο κρασί, μια καλή πηγή ρεσβερατρόλης, η οποία βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Πλούσιες σε αντιοξειδωτικά και άρα ευεργετικές για την κυκλοφορία του αίματος είναι επίσης τροφές όπως το τζίντζερ, το μοσχοκάρυδο, ο κρόκος (σαφράν), αλλά και ο βασιλικός πολτός.

Το διαβάσαμε στο health4you.gr



Copyright medicalblog © 2018 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions