healthsolutions

Πώς θα απαλλαγείτε από το λίπος στο πρόσωπο;

Παρασκευή, 10 Μαρτίου 2017

Ροδαλά και στρογγυλά μαγουλάκια, λίπος στο σαγόνι και στο λαιμό; Οι περιοχές του προσώπου είναι κι αυτές περιοχές που συσσωρεύουν λίπος όταν αυξάνεται το σωματικό μας βάρος.

Τι μπορούμε να κάνουμε για να μειώσουμε το λίπος στο πρόσωπο; Ο πρώτος παράγοντας που πρέπει να εξεταστεί είναι αυτός της διατροφής και μάλιστα με στοχευμένο τρόπο. Η μείωση του αλατιού είναι το πρώτο που πρέπει να προσέξουμε. Το υπέρμετρο αλάτι αυξάνει την κατακράτηση και προκαλεί πρήξιμο. Εάν δοκιμάσετε να μην βάζετε καθόλου αλάτι στα φαγητά σας για μια εβδομάδα, θα δείτε θεαματική αλλαγή και η πρώτη περιοχή που θα το μαρτυρήσει είναι το πρόσωπό σας.

Η καθημερινή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών είναι βασική. Επίσης, η αύξηση της ποσότητας ασβεστίου είναι παράγοντας που θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό μας και θα τον βοηθήσει να κάψει γρηγορότερο λίπος. Ο καλός ύπνος είναι ένας ακόμη σύμμαχος που βοηθάει στην εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού. Να θυμάστε ότι το λίπος στο πρόσωπο συνδέεται άμεσα με το σωματικό σας βάρος, οπότε προσπαθήστε να γυμνάζεστε 2 τουλάχιστον φορές την εβδομάδα κάνοντας αερόβιες ασκήσεις.

Τέλος, μερικές ασκήσεις προσώπου μπορούν να βοηθήσουν και στη μείωση του συσσωρευμένου λίπους και στην σφριγηλότητα.

Steps

Ανοίξτε πολύ τα μάτια σας και σχηματίστε ένα Ο με τα χείλη σας. Κλείστε κατόπιν μάτια και στόμα και μείνετε ήρεμη σε αυτήν την στάση για 4 δευτερόλεπτα.

Με τα μάτια πάλι πολύ ανοιχτά, βγάλτε έξω τη γλώσσα σας και ανοίξτε το στόμα σας σαν να θέλετε να βγάλετε μια κραυγή. Ηρεμήστε πάλι με τα μάτια κλειστά.

Έχοντας τα μάτια ανοιχτά σφίξτε τα χείλη σας και φέρτε τα μια προς τα δεξιά και μια προς τα αριστερά. Χαλαρώστε πάλι με τα μάτια κλειστά.

Ανοίξτε τα μάτια σας διάπλατα και χαμογελάστε ανοίγοντας το χαμόγελό σας μέχρι εκεί που φτάνει, σαν να προσπαθείτε να φτάσετε με τις άκρες των χειλιών τα αυτιά σας. Ηρεμίστε πάντα με τα μάτια κλειστά.

Όπως είσαστε με τα μάτια κλειστά ρίχνετε απαλά τα κεφάλι σας μπροστά και το γυρνάτε απαλά δεξιά και αριστερά μέχρι το σαγόνι να ακουμπάει τον κάθε ώμο αντίστοιχα… Χαλαρώστε για 4 δευτερόλεπτα.

Κάνετε ακριβώς το ίδιο με το κεφάλι απαλά ριγμένο προς τα πίσω προσπαθώντας να ακουμπήσετε τους ώμους με τους λοβούς των αυτιών σας αντίστοιχα. Χαλαρώνετε.

Επαναλάβετε 5 φορές την άσκηση. 



Copyright medicalblog © 2019 Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος κατασκευή ιστοσελίδων webmac
Powered by Health Solutions